Le sillage, si·llage (sie-laasj) noun, the trail of scent left behind by a perfume.

13 juli 2012

Too Faced Summer eye palette



De zomercollecties liggen al een tijdje in de winkel. Zo ook dit mooie palet van Too Faced. Ik zat al een tijdje te twijfelen of ik hem aan zou schaffen, want de kleuren vind ik echt heel mooi! Omdat het een limited edition was wist ik dat ik spijt zou krijgen als ik hem niet kocht, dus besloot ik hem mee te nemen. Kijk verder om kennis te maken met dit zomerse palet!



Ten eerste: de verpakking. Ik vind de verpakkingen van Too Faced echt geweldig! Het ziet er vrouwelijk, schattig, speels en toch chique uit - een combinatie die lastig te maken is! Zo ook dit palet. Het doosje is versierd met schelpen, zeesterren en bloemetjes met een opgemaakt oog in het midden (dat hebben alle oogschaduw paletten van Too Faced). 



Het palet zelf ziet er al net zo leuk uit, hier staat dezelfde print op. Ik word al meteen vrolijk van de verpakking, het geeft een lekker zomers gevoel! 
De verpakking is natuurlijk niet het meest belangrijke. De oogschaduws van Too Faced staan bekend om hun goede pigmentatie. Zou dit palet dat ook waarmaken?


Kijk en oordeel zelf :-). Ik ben heel erg tevreden over de pigmentatie van de oogschaduws, ze doen niet onder voor de andere Too Faced paletten! De kleuren die hierin zitten vind ik verrassend - roze of koraalkleurige oogschaduw zou ik normaal niet zo snel dragen. In combinatie met de andere twee kleuren staat het echter heel mooi! Ik zal binnenkort ook een look laten zien met dit palet. 
Zoals ik net al zei is dit een limited edition, het kan dus zijn dat dit palet in sommige filialen al uitverkocht is. Hij kost €34.00. Too Faced is alleen te koop bij Sephora, je krijgt hier altijd 15% korting! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten