Le sillage, si·llage (sie-laasj) noun, the trail of scent left behind by a perfume.

16 juli 2012

Op vakantie!


Eindelijk is het dan zover, ik ga op vakantie! Vandaag vlieg ik, dus gisteren zijn alle voorbereidingen al getroffen. Mijn vakantiebestemming is dezelfde als vorig jaar, dus een heleboel zon, zee en strand :-). Ben je benieuwd waar ik heen ga? Kijk dan verder!




Ik ga naar een plaats die niet bij veel mensen bekend zal zijn: Kalandra, in Griekenland. Het is een klein dorpje waar de familie van mijn vriend een vakantiehuisje heeft (lucky me!), dus daar zal ik de komende 10 dagen zijn. Het strand is op 100m lopen, meteen aan de achtertuin en verder wonen er heel weinig mensen. Er zit een hotel op een klein afstandje naast het huisje, ik denk zo'n 600 meter verder, dus je hebt een heel stuk strand voor jezelf!



De zee is ook heel helder, er liggen af en toe wel een paar rotsen maar die zie je gelukkig goed! Er liggen wel wat steentjes op het strand, dus goed uitkijken met lopen! 

Ik heb er in ieder geval heel erg veel zin in, ook gezien de temperaturen - die stijgen ruim boven de 30 graden. Vanavond ben ik op de plek van bestemming, ik zal daar geen internet hebben. Ik zal zorgen dat er maandag, woensdag, vrijdag een artikel online komt!

Gaan jullie op vakantie? En waarheen? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten