Le sillage, si·llage (sie-laasj) noun, the trail of scent left behind by a perfume.

18 juli 2012

Ik ga op reis en neem mee...


Zoals ik maandag al heb gepost ben ik op vakantie. Ik neem natuurlijk altijd beautyspulletjes mee, de ene keer wat meer dan de andere keer. Dat hangt er helemaal van af op wat voor vakantie ik ga! Het leek me leuk om met jullie te delen wat ik mee heb, dus ik heb alles gefotografeerd. Ben je benieuwd wat ik meeneem op vakantie?



Als eerste mijn geuren. Deze vakantie heb ik gekozen voor Dolce & Gabbana 3: L'Impératrice, Chanel Coco Mademoiselle en Chanel Chance eau tendre. 


Voor mijn haar heb ik shampoo en conditioner van Head&Shoulders, dit is de Care & Repair variant. Extra voeding kan mijn haar wel gebruiken met de hete zon en het zoute zeewater! Daarnaast nog een uv-spray van Schwarzkopf professional, de Bonacure lijn.


Hier mijn lichaamsverzorging. Ik heb mee: zonnebrand factor 15 (Lancaster), zonnebrand factor 6 (Lancaster), Sephora after-sun, Sephora douchegel cotton flower, Sephora scrub guava passion (oude badlijn) en een Yes to Carrots bodylotion.


Voor mijn gezicht: Lancaster zonnebrand factor 15 (speciaal voor het gezicht), Chanel hydra beauty crème, Chanel beauté initiale oogcrème, Biotherm skin vivo nachtcrème, Estée Lauder advanced night repair eye en twee mini's van de Clinique 7 day scrub cream. 


Verder ook voor mijn gezicht: Sephora triple action cleansing water, Sephora purifying cleansing gel en  een mini tonic, ook van Sephora. 


Qua make-up heb ik weinig mee: Sephora wimperkruller, Chanel inimitable intense, Yves Saint Laurent shocking mascara en Maybelline Volum' express mascara (allemaal zwart). Ik heb ook de aqua liner van Make-Up Forever mee, een waterproef eyeliner. 


Verder een paar nagellakjes, zowel voor mijn tenen als handen. Vlnr: OPI Feelin' hot hot hot!, Chanel 607 Delight, OPI I eat mainly lobster (Touring America collectie). 


Verder wattenschijfjes en wattenstaafjes van de Albert Heijn, een mini scheergel van Etos en een deodorant van Rexona. 

Dit waren mijn beautyproducten voor op vakantie! Het zijn er een heleboel, maar dan heb ik wel gezicht, haar en lichaam goed verzorgd :-). 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten