Le sillage, si·llage (sie-laasj) noun, the trail of scent left behind by a perfume.

07 juli 2012

Personal update!

Sorry, ik heb het vrij druk de laatste paar dagen dus ik had echt geen tijd om foto's te maken en een nieuw artikel online te zetten! Vandaar dit artikel, zodat jullie weten wat er op dit moment allemaal gebeurd is en wat ik zoal doe. Ben je benieuwd? Lees snel verder!
1. Geslaagd!
Ik ben dit jaar eindelijk geslaagd voor de middelbare school! Met een gymnasium diploma op zak kan ik volgend jaar beginnen aan de opleiding bedrijfskunde aan de Vrije Universiteit in Amsterdam. Ik heb er ontzettend veel zin in en ben ook heel erg trots en blij dat ik het diploma eindelijk heb! Vorig jaar was ik gezakt, dus dit was mijn tweede keer examen. 


2. Werken...
Ik werk de afgelopen tijd extra omdat ik vakantie heb. Dit is dan de hele dag en als ik weer thuis ben en heb gegeten is het licht om foto's te maken meestal niet zo mooi meer. Ik probeer zo veel mogelijk foto's tegelijk te maken, maar soms lukt dat dus niet helemaal.


3. Rijbewijs!
Qua slagen is 2012 helemaal mijn jaar. In juni heb ik mijn GVB (golfvaardigheidsbewijs) gehaald, dat betekent dat ik nu officieel zelf mag golfen. Ik ging vaak wel mee met mijn moeder maar nu mag ik ook alleen spelen. Zoals je hierboven al las heb ik ook mijn diploma van de middelbare school en gisteren moest ik afrijden en heb ik mijn rijbewijs gehaald! Ik heb het in een keer gehaald, de kans dat dat lukt is ongeveer 46%. Volgende week ga ik het pasje aanvragen en kan ik hopelijk nog een paar dagen rondcrossen :). 


4. Feestjes, feestjes, feestjes.
Mijn hele week zit vol met feestjes en verjaardagen, waardoor ik soms na mijn werk heel snel weer door moet. Het zijn gelukkig hele leuke dingen om te doen, maar dat betekent wel dat ik niet altijd tijd heb om foto's en artikelen te maken. Ik heb volgende week gelukkig wat meer vrije tijd dus dan kan ik flink vooruit werken, want ik ga binnenkort op vakantie! 


Dit was het wel zo een beetje, zoals je ziet heb ik het best 'druk'! Gelukkig zijn dit geen vervelende dingen om te moeten doen, maar het vreet wel tijd. Ik ga binnenkort echt flink aan de slag met artikelen vooruit schrijven zodat er de komende weken wel artikelen verschijnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten