Le sillage, si·llage (sie-laasj) noun, the trail of scent left behind by a perfume.

20 juli 2012

Things that make me happy.


De titel zegt het al, dingen waar ik blij van word. Gewoon een random lijstje met dingen (groot en klein) die mij heel gelukkig kunnen maken! Ben je benieuwd? Lees dan verder!
1. Zon
Iets waar we de laatste tijd gebrek aan hebben, maar als het zonnetje gaat schijnen voel ik me toch meteen een stuk blijer!

2. Lekker eten
Als ik een slechte dag heb gehad kan een lekkere maaltijd mij altijd weer oppeppen! 

3. Spontaniteit
Spontaan een activiteit bedenken is echt heel leuk. Laatst bedacht ik met een vriendin ineens om een ijsje te halen in Blaricum, dus we zijn de auto in gesprongen en hup, naar Blaricum! Ik hou van dit soort acties, ver vooruit plannen past niet zo goed bij mij.

4. Vrienden
Het is heel logisch dat ik hier blij van kan worden, maar een (mid)dag of avondje met vriend(inn)en vind ik altijd heel erg gezellig. Lekker een meidenavondje met nagels lakken en gossip of gezellig een avondje uit - i love it!

5. Lange nagels
Mijn nagels breken echt heel snel, dus elk moment dat ze lang zijn koester ik en kijk ik heel gelukkig naar mijn handen :-). 

6. Koffer inpakken!
Dit maakt me heel blij omdat het betekent dat er een vakantie aankomt! Je koffer inpakken zorgt al voor een heleboel voorpret (en stress...) omdat je alle zomerse kleding en cosmetica inpakt! 

7. Verrassingen
Kleine verrassingen vind ik ook heel leuk. Een tijdje geleden had ik even een offday, niks wilde lukken en ik was even helemaal uit m'n hum. Toen heeft mijn vriend een stukje chocola op een bordje gelegd met een bloemetje dat hij uit de tuin had geplukt. Op zo een moment voel ik me dan echt heel gelukkig!

8. Mijn rijbewijs :-)
Ik ben nog steeds onwijs blij en trots dat ik mijn rijbewijs heb gehaald, het geeft een heleboel meer vrijheid. Normaal reed ik scooter maar nu kan ik bijvoorbeeld zelf beslissen wanneer ik naar huis ga en hoef ik nooit meer alleen naar huis met de fiets of scooter. Dat mooie roze pasje tovert dus nog steeds een lach op mijn gezicht!

9. Frietjes
Ja, klinkt heeeeel stom maar ik ben gék op frietjes. Het is absoluut niet goed voor me dus ik eet het niet elke week, maar van lekkere goudbruine frietjes met een beetje mayo kan ik heel erg blij worden!

10. Goede mascara
Ik heb een heleboel mascara's geprobeerd, maar mijn favoriet is nog steeds Chanel Inimitable Intense. Als ik deze mascara gebruik word ik heel blij van het effect op mijn wimpers!

11. Verzorgde wenkbrauwen
Mijn wenkbrauwen zijn van zichzelf best wel wild, ik laat ze daarom regelmatig harsen/epileren. Als ze weer mooi in model zitten ziet het er een stuk verzorgder uit, daar word ik dus gelukkig van!

12. Met het goede been uit bed stappen
Ik ben erg vatbaar voor een ochtendhumeur, je kan dus wel begrijpen hoe blij ik ben als ik gewoon uitgerust wakker word (het liefst voordat mijn wekker gaat)! 

13. Een warme douche!
Soms is een lange, warme douche zo ontzettend lekker! Als je bijvoorbeeld door de regen hebt gereden, als het gewoon koud is buiten of om even lekker te relaxen. 

14. Na een vakantie weer thuiskomen
Het klinkt gek natuurlijk, maar na twee weken in een hotel of appartement ga je toch verlangen naar je eigen bed en al je eigen spulletjes. Ook is het leuk om na een vakantie je vrienden weer te zien!

15. Kittens, puppy's, konijntjes....
Ja, ik heb een zwak voor dieren. Vooral voor alles wat nog 'baby' genoemd kan worden. Ik heb zelf een konijn en een kat, mijn hondje hebben we helaas in laten slapen vorig jaar. Ik kan heel gelukkig worden van wakker worden met een spinnende kat naast je of een maf konijn dat spontaan op je schoot springt! Je hebt altijd een maatje in huis en er is altijd iemand blij dat je weer thuis bent! Als ik uit huis ga komt er ook zeker een huisdier! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten