Le sillage, si·llage (sie-laasj) noun, the trail of scent left behind by a perfume.

14 november 2012

No mirror make-up...


De 'No mirror make-up challenge' gaat al een tijdje rond op het internet. Ik heb hem ook al een poosje geleden gedaan, maar was eigenlijk de foto's al een beetje vergeten. Tot nu. Ze kwamen toevallig langs bij het uitzoeken van mijn foto's en met het schaamrood op de kaken is 'ie er dan eindelijk: mijn no mirror make-up challenge... 


Oké, voordat ik begin: Sorry, sorry, sorry!! Ik heb het zo ontzettend druk gehad de afgelopen weken dat ik wel foto's heb kunnen maken maar niet de tijd heb gevonden om ze te bewerken en er artikelen bij te schrijven. Daarvoor dus mijn excuses en ik zal vanaf nu echt weer vaker artikelen online zetten! 

Dan kunnen we nu genieten van mijn niet bepaald succesvolle no mirror make-up... Ik heb de foto's in collages gedaan, omdat er anders echt heel veel foto's in dit artikel zouden zitten. 


Op mijn gezicht heb ik een foundation van Bare Minerals aangebracht (veel te dik), met daar overheen een bronzer van Guerlain (nr. 03) om te shapen. Als blush draag ik espiegle van Chanel. 


Toen op naar de ogen en lippen. Op mijn ogen draag ik, uit mijn Naked 2 palette van Urban Decay, Verve op het ooglid en Pistol in de crease. De zwarte eyeliner is, behalve schots en scheef, van Make Up Forever. Op mijn lippen de Nicki Minaj lipstick van MAC. 

Toen alles erop zat zag ik er dus uiteindelijk zo uit:


Eindoordeel: De eyeliner hoef ik geloof ik niet uit te leggen... Verder zit mijn foundation er veel te dik op, net als de oogschaduw. De lipstick is nog best mooi aangebracht vind ik zelf, misschien omdat ik dit vaker blind doe met bijvoorbeeld lippenbalsem? De blush had van mij ook wel iets minder gemogen, maar dat vind ik nog niet eens zo heel storend. 

Als jullie deze challenge op je blog hebben: Let me know! Ik ben heel benieuwd hoe het bij anderen is gegaan ;-). 

4 opmerkingen:

  1. Ziet er eigenlijk nog niet zo heel verkeerd uit. Behalve de eyeliner dan haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De eyeliner was inderdaad geen succes, haha... Dankjewel!

      Verwijderen
  2. Leuk haha die eyeliner! Je lipstick is echt heel goed aangebracht :)

    BeantwoordenVerwijderen