Le sillage, si·llage (sie-laasj) noun, the trail of scent left behind by a perfume.

06 juni 2012

TAG - The chosen one.

Hoi allemaal! Ik heb deze TAG via de site van Liza van thebeautyblossoms overgenomen. Zij heeft deze tag doorgegeven aan iedereen die hem wil doen en het leek mij leuk om eens een tag te doen!

Wat is nou precies de bedoeling van deze TAG? Je kiest een plaatje uit deze lijst en legt vervolgens uit waarom je precies hiervoor hebt gekozen.




Zoals je ziet ben ik gegaan voor 'Geniet nooit met mate'. Waarom? Ik heb al een aantal keren meegemaakt hoe vergankelijk het leven eigenlijk is en ik vind het zonde om niet van de tijd die jou gegeven is te genieten. Heel simpel. 
Ook al zit het even niet mee, ik probeer altijd wel iets positiefs te zien en als mij dat zelf niet meer lukt heb ik gelukkig mijn familie, vrienden en vriend die dat wel met en/of voor mij kunnen doen. Er bestaat in mijn ogen niet zoiets als 'half genieten', je geniet of je doet het niet. Zoals ik net al zei, het leven is kort - maak er wat van! Ik zal een voorbeeld geven uit mijn eigen leven. Vorig jaar ben ik helaas gezakt voor mijn eindexamen. Heel jammer, ik wilde het natuurlijk graag in een keer halen. Nadat ik dat te horen had gekregen dacht ik al vrij snel: 'Hee! Ik heb volgend jaar weer 3 maanden zomervakantie, ik kom ik een hele gezellige klas terecht en ik heb toch nog geen vervolgopleiding bedacht!' Geniet van alle mooie dingen die op je pad komen, dat kunnen hele kleine dingetjes zijn als een spontaan bloemetje dat je vriend voor je heeft geplukt maar ook grote dingen zoals een mooie vakantie. 
Kortom: Ik ben een echte levensgenieter. Voor mij is het leven iets waar ik zoveel mogelijk plezier uit wil halen, en dat doe ik door flink te genieten van alles om mij heen.


Deze TAG is voor iedereen die hem wil overnemen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten