Le sillage, si·llage (sie-laasj) noun, the trail of scent left behind by a perfume.

05 juni 2012

Instant zomergevoel!


Heel even leek het erop dat de zomer was begonnen. Helaas hield het mooie weer na een paar dagen alweer op (net nu ik klaar ben met mijn examens, thanks weergoden!)... Omdat ik zo gek ben op het zomergevoel heb ik een paar tips en inspiratie om die heerlijke sfeer terug te krijgen!
Gustavo Lima - Balada Boa


Dit nummer roept bij mij echt een zomergevoel op door het vrolijke deuntje natuurlijk. Het werd ook overal gedraaid in Suriname toen ik daar op vakantie was in december. Goede herinneringen dus!




Vakantie.




Ik geloof niet dat ik hierbij uitleg hoef te geven! Dit zijn een paar foto's die ik heb gemaakt tijdens mijn vakanties de afgelopen jaren. Hier zie je foto's van Amerika, Suriname en Griekenland. Zoals je ziet een heleboel zon, zee, strand en palmbomen :-).


Quick tips:


- Ga zomerkleding kopen! Als er iets is dat mij vrolijk krijgt met dit weer is het vrolijke jurkjes, shorts en leuke bikini's bekijken (en eventueel kopen).
- Kijk op de sites van reisbureau's naar tropische bestemmingen en droom even lekker weg naar Bali, de Bahama's of Mexico. 
- Oude vakantiefoto's brengen mij ook altijd weer terug in de zomersfeer omdat ze hele leuke herinneringen oproepen! 
- Zoek op internet naar lekkere recepten voor zomerse cocktails, salades of toetjes en ga gezellig een (mid)dagje met je vriendinnen in de keuken staan en daarna genieten van jullie kunsten.
- Lak je nagels in vrolijke kleurtjes, ook al valt het buiten met bakken uit de hemel. Gezellig roze, rood, oranje, geel, groen, blauw of welke kleur je maar kan bedenken brengt toch een beetje zon op je nagels. 
- Kijk een zomerse film! Dit weer is perfect om op de bank te hangen met een filmpje, dus waarom niet op deze manier de zomer in huis halen? Denk aan Dirty Dancing 1 en 2, Mamma Mia of Sisterhood of the travelling pants.


Ik hoop dat je hier iets aan hebt gehad en dat je het zomergevoel een beetje terugkrijgt. Als iemand nog een tip heeft die hier niet bij staat: Laat het gerust weten! Ik heb in ieder geval weer helemaal in een summervibe, alleen het weer moet nog even meewerken. 

2 opmerkingen:

  1. Leuk Jamie!! Ik heb echt zin in de zomer nu <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je, je eigen blog bent begonnen:)!! Ik volg je via bloglovin! Thanks voor the summervibes tips. Dan komen we de regenachtige dagen ook door! Ik heb nog wel een tip, als het regent gewoon een lekkere serie opzetten;)

    BeantwoordenVerwijderen