Le sillage, si·llage (sie-laasj) noun, the trail of scent left behind by a perfume.

04 juni 2012

Introductie



Hoi hoi! Ik zal me eerst even voorstellen in dit artikel zodat jullie een beetje te weten komen wie ik ben en wat je op deze blog kan verwachten. Wil je weten wie ik ben?
Ik ben Jamie, 18 jaar en woon in Nederland. Ik ben een blog begonnen omdat ik heel vaak ideeën heb voor een nieuw artikel maar die nooit kon delen. Vanaf vandaag is dat veranderd! Ik werk in een parfumerie, dus er zal best wel wat beauty voorbij komen. Ook zal ik schrijven over lifestyle en fashion. Je kan het zien als een soort kijkje in mijn beautyproducten, dingen die ik meemaak, mijn kledingkast... Kortom: een sneak peek van mijn leven! Ik heb echt superveel zin om te beginnen, ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten