Le sillage, si·llage (sie-laasj) noun, the trail of scent left behind by a perfume.

08 juni 2012

Inspiratie - zomerkleding.

Ik ben aan de slag gegaan met Polyvore en heb een paar collages gemaakt met kleding die ik erg leuk vind voor deze zomer. Ik heb onder andere jurkjes, tassen en accessoires in verschillende collages gezet. Zijn jullie benieuwd? Kijk snel verder voor mijn summer inspiration!


Dit zijn jurkjes die ik erg leuk vond. Het bloemenjurkje is van H&M, het lichtblauwe jurkje van quizclothing, het gele jurkje is van Nelly en het wit/blauwe jurkje komt van House of FraserSummer dresses




Ik heb ook nog een collage gemaakt met allerlei soorten kleding. Dit is inspiratie voor mij, zowel qua kledingstukken als alleen qua kleur (pasteltinten, neon nagellak etc.)! De Chanel tas is zeker weten een droom van mij, ik hoop dat ik ooit het privilege krijg om deze tas te kopen. De geur (Oh, Lola van Marc Jacobs) vind ik heel erg lekker voor de zomer. Zacht, bloemig, een beetje fris - daar hou ik van in de zomer! De sandaaltjes zijn weer eens een ander model en een andere kleur. Ik heb best veel schoenen, dus ben ik meestal op zoek naar een beetje aparte modellen om mijn collectie te verrijken (hoewel mijn moeder en vriend daar anders over denken, haha). 


Summer inspiration.



Zoals je ziet is het een combinatie van kleur en pasteltinten. De trends deze zomer zijn echt iets voor mij, hoewel ik de neontrend vooral op mijn nagels zal dragen. Ik hoop echt dat binnenkort de jurkjes, shorts en rokjes weer de kast uit kunnen! Door deze kleding en kleurtjes krijg ik er in ieder geval een heleboel zin in!

1 opmerking:

  1. Vrolijke jurkjes en leuke accessoires! Ja, zomer klaar:) Fijn dat je moeder en vriend er anders over denken, haha.. dan zul je vast nog geen slippertjes hebben;)

    BeantwoordenVerwijderen