Le sillage, si·llage (sie-laasj) noun, the trail of scent left behind by a perfume.

30 juni 2012

Guerlain Météorites Perles


Deze prachtige highlighter ligt al een tijdje in mijn stash en eigenlijk gebruik ik deze elke keer dat ik foundation draag. Niet vaak dus, maar ik ben hier erg zuinig op! Ik besloot er eindelijk een artikel over te schrijven. Ben je benieuwd naar dit mooie product? Kijk dan verder!


De ingrediënten
Wat doet het?

Zoals de naam misschien al doet vermoeden is het een highlighting poeder. Het bevat verschillende kleuren om oneffenheden een beetje te camoufleren en het beige/gouden in onze huid naar boven te halen. Daarnaast geeft het een hele mooie glow aan je gezicht. Het kan over het hele gezicht worden aangebracht of plaatselijk als een soort highlighter. 

vlnr: bovenkant, onderkant, donsje waarmee de balletjes worden beschermd, zijkant.
Het product.

De poeder zelf bestaat uit losse (handgemaakte!) balletjes. Elk met een eigen kleur, zo werken de paarse neutraliserend tegen roodheid en de goud/gele balletjes om een mooie glow te geven. Ik breng het altijd aan over mijn foundation met een grote poederkwast, zo krijgt mijn hele gezicht een mooie glow. Verder ruikt het naar viooltjes, zoals meerdere producten van Guerlain. 


Voor- en nadelen?

+ Geeft een mooie glow
+ Gaat lang mee (30 gram is erg veel!)
+ Ruikt lekker

- Is best prijzig (€45.50)
- Kan voor een gevoelige huid minder geschikt zijn door de parfum die erin zit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten