Le sillage, si·llage (sie-laasj) noun, the trail of scent left behind by a perfume.

09 augustus 2012

Opgemaakt - augustus '12.


Het leek wel alsof alles tegelijk op ging deze week. Ik besloot mijn lege verpakkingen te verzamelen en met jullie te delen wat ik zoal heb opgemaakt de laatste tijd! Ben je benieuwd naar de producten? Klik dan verder!





Wat is het? Dit is een douchegel met een hele fijne scrub erin. Ik heb er al een artikel over geschreven een tijdje geleden. Hij ruikt heel lekker en droogt mijn huid niet uit.

Zou ik het opnieuw kopen? Ja! Hele fijne douchegel dit. 


2. Rexona deodorant.



Wat is het? Een hele fijne deodorant, hij zorgt er als een van de weinige voor dat ik ook echt niet ga zweten. Verder ruikt 'ie heel lekker zoet en hoef ik niet gedurende de dag bij te sprayen.

Zou ik het opnieuw kopen? Ja! Zoals ik al zei is het een van de weinige deo's die werkt. 

3. Clinique facial soap mild.


Wat is het? Een gezichtsreiniging in een wat mildere vorm voor de droge huid. Ik gebruik hem dagelijks. 

Zou ik het opnieuw kopen? Ja, heel fijn product dit. Ik ben wel wat nieuwe merken aan het testen zodat ik kan vergelijken!

4. Sephora express nail polish remover


Wat is het? Een nagellakremover in een potje. Er zit een sponsje in met een gat en daar steek je je vinger in, zo heb je geen gedoe meer met watjes. 

Zou ik het opnieuw kopen? Nee dat denk ik niet. Ik heb er nu twee gehad en het gebeurde net iets te vaak dat het sponsje helemaal verkleurde waardoor mijn hele vinger rood/roze werd bij het verwijderen. Kon ik alsnog met watjes en gewone remover aan de slag :-(.

5. Sephora nail polish remover



Wat is het? Een nagellakremover, daar kan ik heel kort over zijn. Er zit geen aceton in en hij bevat verzorgende ingrediĆ«nten. 

Zou ik het opnieuw kopen? Nee, ik vind deze remover niet dusdanig speciaal dat ik hem opnieuw zou kopen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten