Le sillage, si·llage (sie-laasj) noun, the trail of scent left behind by a perfume.

05 augustus 2012

MAC Viva Glam Nicki Minaj



Ik ben er erg laat mee, deze lipstick is al een hele tijd uit, maar ik vind het zó een mooie kleur! Na lang twijfelen heb ik toch maar besloten om hem aan te schaffen en daar heb ik geen spijt van. Klik snel verder voor swatches en een review!




De kleur is te omschrijven als een neon koraalroze, hij is heel fel. Ik kan wel begrijpen dat Nicki Minaj deze kleur zou dragen :-). Bij de MAC counter zat ik een tijdje te twijfelen, had de swatch op mijn hand al 20 keer in ander licht gehouden en de kleur bij mijn gezicht gehouden. Uiteindelijk kon ik hem proberen en toen was ik verkocht, deze moest mee naar huis! Wat ik ook een fijne gedachte vind is dat de opbrengst van deze lipstick naar het MAC aids fonds gaat, ik steun er dus ook een goed doel mee.


De lipstick heeft een warme ondertoon, dat staat bij mijn huid het best. Ik moet nog wel even wennen aan de felheid van deze lipstick, maar dat komt vast goed. Hij voelt verder heel prettig aan op mijn lippen en blijft goed zitten! Dan nu de swatches.


Je ziet duidelijk een verschil in kleur tussen mijn hand en als ik hem op mijn lippen draag! Ik ben er helemaal happy mee, felle kleurtjes zijn echt mijn ding. Deze lipstick heeft een satin finish, hij heeft dus geen glitters of shimmer erin, wel een mooie glans. Ook heeft hij de vanille geur die elke lipstick van MAC heeft. 

Ingrediënten.
De prijs was €18.00, dit bedrag gaat dus helemaal naar het goede doel. Toch een fijne gedachte! De Viva Glam lipsticks zijn de koop bij de MAC counters en MAC pro stores.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten