Le sillage, si·llage (sie-laasj) noun, the trail of scent left behind by a perfume.

05 september 2012

Personal update #2




Het is een tijdje geleden dat ik een personal update heb gepost. Aangezien er weer 
een heleboel dingen gebeuren en gebeurd zijn in mijn leven heb ik een nieuwe personal update gemaakt!
Als eerste studeren! Ja het is eindelijk zover; ik ben student geworden! Maandag ben ik begonnen aan een opleiding bedrijfskunde aan de Vrije Universiteit in Amsterdam. Vorige week was mijn introductieweek, 4 dagen lang feest. Overdag hebben we heel veel in het Vondelpark gezeten/gelegen en 's avonds uit geweest. Het was echt een onwijs leuke week en mijn groep was ook heel gezellig. We zijn tijdens de eerste lesdagen ook veel bij elkaar geweest en de eerste feestjes staan alweer op de planning - geslaagde week dus!

Daarnaast natuurlijk vakantie. Het was heerlijk om drie maanden vrij te zijn, maar ik ben wel heel erg toe aan een nieuw begin... De laatste weken had ik tegelijk vrij met mijn vriend, we hebben dus extra tijd doorgebracht wat heel fijn was aangezien we elkaar normaal in het weekend alleen zien. 

Verder werk ik ook nog, een zeer leuke bezigheid maar dit kost me ook 1 dag in de week. Ik heb de laatste tijd dus nog niet echt tijd gehad om foto's te maken, maar ik doe mijn best! 

Verder, iets wat niet echt een update is uit mijn leven: ik heb niks nieuws gekocht de afgelopen tijd.. Heel saai, maar dat houdt dus ook in dat ik wat minder te delen heb! Ik ga proberen om een paar producten die ik al langere tijd gebruik op de foto te zetten en er een review over te schrijven, binnenkort zal ik ongetwijfeld weer iets nieuws kopen :-). Ik zal ook wat meer updates over mijn studie maken, simpelweg omdat ik daar een heleboel tijd in zal steken! 

Dit was hem weer, de personal update. Misschien maak ik dit wel een vast item elke twee maanden.. Ik zal later deze week trouwens een leuk nieuw artikel online zetten! 

Liefs, Jamie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten